Chybička se vloudila

Pokud máte vlastní – lhostejno zda soukromou nebo firemní – internetovou stránku, na které je všechno, jenom návštěvníci nikoliv, pak vězte, že si na vás nikdo na internetu nezasedl a nikdo vás oním ignorováním ani nešikanuje. Protože fakt, že některá stránka uniká zájmu uživatelů internetu, i když by tomu tak zdánlivě vůbec být nemělo, není žádným ubližováním jí a jejímu autorovi. Naopak – je to docela obyčejná realita a nenormální by bylo, kdyby to od počátku dopadalo automaticky jinak.
Protože taková nově vzniklá a třeba i sice už delší dobu existující, ovšem zanedbávaná, stránka má se sledovaností problémy naprosto automaticky. Už z podstaty.mobilní aplikace.jpg
Je to jednoduché. Nová nebo špatně spravovaná stránka totiž mívá technické či grafické chyby, jež nemusí být na první pohled patrné, jež ale nevyhovují internetovým vyhledávačům. Dále tato pochopitelně nemá dostatek zpětných odkazů na jiných webech, což je na vině tomu, že sem nikdo nenasměruje zájemce odjinud. Není tu dostatečně často aktualizovaný zajímavý obsah,nejsou tu vesměs ideálně zvolena a použita klíčová slova, a pochopitelné je i to, že takové stránce nikdo nedělá jenom z plezíru ani kvalitní reklamu.
A když se na tom zmíněném nic nezmění, internetové vyhledávače prostě onu stránku tu více a tu méně ignorují. Neodpovídá jejich požadavkům, a proto ji zařazují v nejlepším případě na nějakou hodně nezajímavou příčku, kam ti, kdo na internetu něco vyhledávají, obvykle nikdy nezabrousí.monitor.jpg
A tak se taková stránka bez pomoci jménem seo web zkrátka nevymaní z šedi průměru a virtuálního balastu, který už z principu nikoho nezajímá. A nikdy zajímat nebude. Protože ti, kdo na internetu něco hledají, sázejí na to, co je jim jako nejlepší pomyslně strčeno až přímo pod nos.
A má-li jim být strčena pod nos právě tato stránka, je třeba nechat ji náležitě optimalizovat. Má-li tato někdy zažít úspěch.