Za elasťáky, erotikou a cyklovýlety do lázeňské Třeboně

Když se řekne Třeboň, každému, kdo navštívil naše město, se v paměti vybaví velké množství rybníků, cyklistických stezek, lázně a třeboňské lázeňství, příjemné ubytování, teď už i městské letní koupaliště, procházky kolem rybníku Svět, zmrzlina na náměstí, kapří hranolky a další skvělé vzpomínky. Já jakožto Třeboňák se vždy těším na letní dny, a hlavně na holky a ženské, které přijedou na koloběžkách či kolech v elasťákách na náměstí a já jim okukuji zadky. Elastické krátké kalhoty prostě k Třeboni patří, jako poklička na hrnec. My kluci a chlapi se rádi podíváme na cyklistky, které k nám zavítají v obtažených leginách. Minulé léto, vlastně to bylo chvilku před létem v květnu 2022 se otevřel třeboňský vodní svět a měsíc na to se mi stal moc krásný erotický zážitek s dvěma úžasnými a sympatickými holkami, vlastně to byla maminka a její studující dcera gymnazistka. Koho zajímá EROTIKA A SEX, nechť se začte do mého příběhu, který píši pár týdnů před létem 2023.

Jmenuji se Stanislav mám přes třicet let, hnědé krátké vlasy, vysoký metr devadesát centimetrů a vážím tak akorát. Bydlím, no prostě žiji v Třeboni sám v rodinném domečku. Poslední přítelkyně se odstěhovala někam za chlapem ke Chlumu u Třeboně. A už dlouho jsem ji neviděl, ale prý je s tím novým borcem šťastnější. Ale co, svět se nezboří, život jde dál. Pracuji v Českých Budějovicích jako OSVČ a kdo můžete, tak se ještě na dva roky vyhněte Budějicím, protože dokud nebude hotová dálnice, tak, než přejedete v létě městem a chcete jet na Lipno nebo do Rakouska, tak strávíte hodinu popojížděním po městě. Ale já doufám, že až postaví obchvat celou D3 dálnici, bude to o něčem jiném. Pokud čtete tento příběh po roce 2025, tak už je asi dálnice hotová a v klidu se jezdí po dálnici a nemusíte zajíždět do Českých Budějovic. Já se moc těším, až si nastavím v autě tempomat na 130 km/hoď a za chvilku budu v Rakousku, projedu Linzem a užiji si koupání u některých z těchto jezer „Mondsee, Attersee, Traunsee či Wolfgangsee“.

nahá žena

Třeboň se nachází v jižních Čechách, cirka dvacet pět kilometrů východně od Českých Budějovic, podobně daleko od Jindřichova Hradce a Veselí nad Lužnicí. Počet obyvatel nám klesl na cirka +-8100 „rok 2023“ za těch 30 let se počet snížil o tisíc lidí. Máme zde celkem dobrou polikliniku, kino, Penny, Kaufland, Terno, základní školy, střední školu rybářskou, obchodní akademii. Střední odbornou školu a Střední odborné učiliště a gymnázium. Nádherný zámecký park u zámku Třeboň, který si můžete sami projít. Máme zde i psí kuchyni. Nebojte se, opravdu zde nejíme psy, to je jen procházkový zámecký okruh C, spojený s prohlídkou konírny a kasemat. Navštivte i dům Štěpánka Netolického, radniční věž s moc krásným výhledem na celé město a okolí. Kdo zrovna nemáte sebou jízdní kola sedněte na výletní vláček Třeboňáček a proveze Vás Třeboní. Anebo zažít dobrodružnou „Cestu kolem Světa“ výletní lodí.

V autokempu Třeboň Domanín si dejte moc dobré bramborové knedlíky se švestkami, posypané strouhankou a polité máslem, bože to je lahoda… Hm ale musí je zrovna mít uvařené. 😀 Nebo si tam můžete dat i jiná chutná jídla. Hned vedle přes silnici je Schwarzenberská hrobka, která také stojí za navštívení. Naproti Opatovickému rybníku je hřebčín Obora. Projet se můžete na kole podél desítky třeboňských rybníků „Rožmberk, Káňov, Spolský, Velký Tisý, Dvořiště, Koclířov, Záblatský, Ponědražský, Naděje, Láska, Skutek, Víra, Dobrá vůle….“ Vydat se můžete i kolem Zlaté stoky. Navštívit nějakou vesničku, kde si můžete dát orosené pivečko, pokud budete mít štěstí a narazíte na Bohemia regent, tak jej zkuste, je fakt moc dobré. Vykoupat se můžete u městečka Suchdol nad Lužnicí v Cepu v zatopené pískovně, akorát v létě je tam samozřejmě moc lidí a v 9 ráno už v těch lesích nezaparkujete. Nezapomeňte si koupit kulaté lázeňské oplatky „třeba u Adolfa, nebo na náměstí v některé cukrárně“ a samozřejmě jogurtovou zmrzlinu v ulici Petra Voka. V Třeboni se určitě nudit nebudete, letní týden dovolené Vám nebude stačit na to všechno prozkoumat. Jó a samozřejmě si užijte lázně, kavárničky, zákusky, bílé lavičky v zámeckém parku a klidné procházky uličkami. A třeba jen tak s někým u kafíčka zaflirtujte, na světě jste jen jednou, tak abyste toho ve stáří nelitovali, že jste to nikdy nezkusili. 😀

akt ženy

Já se vrátím k mému erotickému příběhu, který se mi stal 14 dní před prázdninami. Seděl jsem takhle u Čertova (Krčínova) dubu, a už z dálky vidím dvě ženské postavy, jak tlačí kola. Když přišly blíže, pozdravil jsem je a hned jsem věděl, která bije. Maminka s osmnáctiletou dcerou měly problém, dcery řetěz u kola spadl a fakt se nešikovně zamotal u těch šlapek a nešlo to tam ani zpět. Chtělo to chlapskou sílu, trochu špinavé ruce a za dvě minuty práce byl řetěz na správném místě. Holky mě vychvalovaly až do nebes, že by se jinak musely vracet zpět do města a jak jsem jim suprově pomohl, že už jej tlačily několik minut a nejraději by mě za to něco daly. Ale že u sebe mají jen debetní kartu. Samozřejmě jsem nad tím mávl rukou a jen jsem jim řekl, že jestli budou chtít, můžeme zajít večer do jedné místní pizzerie, kde mají fakt výbornou pizzu. Mladší dcera na mamku hodila oči, že ona miluje pizzu a slovo dalo slovo. Mamka souhlasila a že budou moc rády, když zajdeme do místní pizzerie. A v 19 hodin si dáme sraz na Masarykově náměstí u kašny. Holky mi zamávaly a odfrčely pryč. Stačil jsem si je v rychlosti prohlédnout, mamča měla blond vlasy, modré oči, krásnou postavu s ženským zadkem, asi čtyřky prsa, bílé tričko s prosvítající podprsenkou a lesklé elasťáky nad kolena. A její dcera jako by jí ve tváři z oka vypadla, na sobě měla růžové tílko, měla o číslo větší prsa a také černé elasťáky, které končily těsně pod zadkem. No nádherné ženské, jako z obálky časopisu.

Já se pomalu blížil domu, zrovna jsem měl tři dny dovolené od středy do pátku, takový prodloužený víkend a přemýšlel co si s holkami budu u večeře povídat. Ale něco určitě vymyslím. Kolem 18:40 jsem se vydal z domu, raději tam být o 10 minut dříve než později. V 18:50 jsem si sedl na kašnu a pozoroval procházející lidi. Najednou na mě někdo z boku vybafl. Byly to holky z odpoledního kola. Usmály se a že jsou připravené na pizzu, tak ať je vedu. Cestou k Oregánu jsme si povídali o tom odkud jsou. A prý přijely od Krkonoš z Vrchlabí. A že jsou v jižních Čechách poprvé v životě a moc se jim zde líbí a klidně by se sem přestěhovali a začaly se obě smát. Abych nezapomněl, starší se jmenovala Adéla a její dcera Žaneta. Zanedlouho jsme byli v pizzerii. Já si dal šunkovou, Žaneta s ananasem a Adéla sýrovou pizzu. Holkám se dělaly boule za ušima, že tak dobrou pizzu dlouho nejedly.

nahý muž

Zeptal jsem se jich, zdali jim mohu objednat panáka alkoholu, jestli je už dcera plnoletá. Žaneta se usmála, a že už konečně může a v lednu jí bylo osmnáct a skončila tento rok gymnázium. Adéla se o ní rozhovořila, že byla nejlepší studentka ve třídě a je na ni pyšná. Ten večer byl úžasný, holky se bavily a z Adély vypadlo, zdali bych jim neukázal celé Třeboňsko, a stal se na pár dní jejich průvodcem. Mě to udělalo dobře, a samozřejmě s tím souhlasil. A jen jim odpověděl, že na každý den vymyslím nějaký výlet po okolí. Že mám stejně dovolenou a doma nemám co na práci.

Hned na další den jsem vymyslel, že vezmu auto a pojedeme na Hlubokou nad Vltavou. Tam jsme prošli zámek, dali moc dobrou zmrzlinu v Zámostí u mostu a odpočívali ve sportovním parku na lehátku. Den utekl jako voda a už abych vymýšlel kam dál. Mladší Žaneta se chtěla někde vykoupat, další den jsme strávili koupáním ve vodním světě, který se nachází hned vedle lázní Aurora. Musím říct, že když jsem viděl obě dvě v mokrých plavkách, málem jsem štěstím zešílel. Takové luxusní postavičky měly, „uf“ radost pohledět. Celý den jsme strávily opalováním se, plaváním a blbnutím na skluzavkách a v teplém bazénku.

Třetí den jsem holky vzal na delší výlet do Nových Hradů a Terčina údolí. Čtvrtý den se chtěla mladší Žaneta podívat do Českých Budějovic, tam je to tedy špatné s parkováním. Všude ty blbé bílé a modré zóny, takže jsme auto dali na odstavné parkoviště a dojeli autobusem na náměstí Přemysla Otakara II. Na oběd jsme zašli do Mastných krámů, sedli si se zmrzlinou na lavičku kousek od Železné panny. Prošli celým starým městem „uličkami Českou, Panskou, Mlýnskou, Hroznovou, Piaristické náměstí, Biskupskou, Hradební, Kanovickou..“ Navštívili muzeum a najednou bylo pět odpoledne.

ruce na zadku

Adéla mi pozdě odpoledne dala telefonní číslo a že mi, než půjde spát napíše. Kolem jedenácté večerní mně od ní přišla zpráva na WhatsApp „Dobrý večer. Stando jsi úžasný společník. Budeme v Třeboni ještě čtyři dny a moc se těšíme na každý den s tebou. Zdraví tě Adélka a Žanetka“.

Čtvrtý den se mě holky zeptaly, zdali by se dalo někde opalovat bez lidí. Vymyslel jsem, že je nedalo pískárna Cep, kde je spousta soukromí. Holkám se to moc líbilo a v 9 hodin jsme byli u zatopeného pískového lomu. Sezona ještě nebyla a nikdo nikde. Rozprostřeli jsme deky, vztyčily slunečníky a hurá do vody. Asi po deseti minutách jsme vylezli z vody a Adéla se mě zeptala, zdali mi bude vadit, když si obě dvě sundají vršky bikin, protože nemají rády, když mají na sobě mokré plavky a u bazénu to moc nejde, se opalovat bez podprsenky. Usmál jsem se a odpověděl, že mi to opravdu vadit nebude.

Obě dvě si rozepnuly horní část bikin a já viděl snad nejkrásnější prsa a stojící obří bradavky v mém životě. Adéla se na mě usmála, Žaneta si něco ťukala na mobilu a já si lehl na záda a četl si nové zprávy ze světa. Asi po patnácti minutách se holky začaly natírat. Adélka Žanetě záda a naopak. Bože a pak si natíraly ty jejich obří kulatá prsa. Nevěděl jsem kam dřív s očima. A pak se to stalo. V koupacích trenkách se mi udělala boule. Mladší Žaneta si toho všimla a koukala mi do rozkroku, kde mi pulzoval vzdouvající se jinoch. Adéla se mi podívala na to samé místo a jen dodala. „Stando, klidně se můžeme všichni opalovat nazí, když tu nikdo není“. Jen jsem odpověděl „dobře můžeme“. Adéla i Žaneta si svlékly spodní díl plavek a já své boxerkové trenýrky. Holky mi hned zajely očima směr penis. Ten už mi docela trčel a Adéla zavelela „kdo se jde vykoupat?“ Žaneta samozřejmě řekla „já, já půjdu“. Holky byly za patnáct vteřin ve vodě a pak jsem šel já. Vlastně prvně šlo mé stojící péro a pak až já.

třešníčka

Celou dobu se na mě dívaly, jak jdu do studené vody. Žanetka po mě začala stříkat, cákat vodu. Adéla se přidala a já jim to oplácel. Za pár minut jsme vylezli ochlazení z vody a hurá na deku. Leželi jsme všichni na zádech, vedle mě ležela nahá Žanetka a z druhé strany Adéla. Na chvilku jsem zavřel oči a najednou jsem na břiše ucítil, jak mi někdo rukou šimrá po těle. Bylo to fakt příjemné, po minutě jsem z druhé strany ucítil druhou ruku, která mi hladila hrudník. Uf, ještě více se mně v těle, a hlavně v péru rozproudila krev. A pak to přišlo. Adéla mi zajela na varlata a začala je mačkat. Z druhé strany se přidala Žanetka a začala mi přetahovat předkožku stojícího bimbase. Potichu jsem odfukoval a sténal.

Holky mě střídavě honily pinďoura. Po chvilce jsem uslyšel „mamko já chci jít první“. Adéla odpověděla dceři „dobře, ale za pět minut se vystřídáme!“ Stále jsem měl zavřené oči a holky mě přestaly masturbovat. Žaneta si na mě nasedla a Adéla jí pomohla zavést mého šulína do její mladé mezírky. Chvilku to nešlo a byl problém se vejít do tak těsné dívčí komůrky. Adéla si naslinila ruku, přejela mi suchého ptáka a Žanetka to zkusila znovu. Tentokrát už to šlo hladce. Po minutě už kundička mladé dcery začala hezky mlaskat. Otevřel jsem oči a spatřil Žanetku, jak se na mě rajduje a poskakují jí při tom velké plné kozičky. Vedle seděla Adélka a koukala na mé péro, jak krásně a slastně zajíždí do dceřiny mladé pindičky. Panečku to byla SEX SHOW.

sexuální poloha

Uteklo cirka deset minut a Adélka nadržeností odstrčila svoji dceru a nasedla na mě. Samozřejmě Adélka měla zcela jinou buchtu. Širší a hlubší. Péro se mi v ní krásně ztrácelo. Kozy jí lítaly do vzduchu a Žanetka jí je přidržovala a mačkala. Holky se pak na mě po deseti minutách střídaly a asi po hodině šoustání mi Adéla řekla, ať napustím dceru do její mladé pimpuliny, aby si užila, jaké je, to být napuštěná. Žanetka si lehla na záda, roztáhla nohy od sebe a jedním vklouznutím jsem se v ní začal ohrnovat. Ještě jsem udělal pár tahů a začal plnit její svatý dívčí pekáček.

Nastříkal jsem do ní všechen obsah svých velkých naplněných oholených varlat. Po chvilce jsem vytáhl svého ulepeného slimejše z její vycákané ústřice a koukal jsem, jak to zní pomalu vytéká. Adéla ji začala prstovat a zároveň si olizovala sperma z prstů, které teklo z její dcerušky. Mladá Žanetka ležela na dece a ani se blahem nehnula. Jenže já vůbec neměl dost a Adéle jsem řekl, že ji chci také naplnit. Ta se jen usmála, klekla si na všechny čtyři, vyšpulila na mě zezadu svoji vlhkou spižírnu a já do ní zahučel jako začínající studentík. Po deseti minutách vláčného mrdání, to na mě přišlo a začal jsem to do ní pumpovat pod tlakem. Ani nevím, kde se toho tolik ve mě vzalo, ale tolik spermatu jsem ani netušil, že v sobě mám. Vedle ležící Žanetka si honila kundu a stále se dívala na svoji matku, jak tam vedle ní klečí na čtyřech a já ji napouštím horkou mléčnou bílou tekutinou. Odpadl jsem po aktu vedle holek a pak nastalo takové podivné ticho, které přerušila dcera Adélky a ta řekla „mamko, tak tohle je nejlepší dovolená, co jsem kdy zažila“. Žaneta jen dodala „pokud bude Standa chtít, zítra si to můžeme zopakovat“. Já jen dodal „holky zítra budeme celý den v Třeboni u užijeme si u mě“. Koukl jsem na holky, znovu se usmály a jen odpověděly „to je super nápad, rády přijdeme“.

pozadí ženy

Další den si šly holky na masáž a po zbytek dne se potulovaly po Třeboni a navečer jsem je očekával. Přichystal jsem naložené kuřecí maso na gril. Přišly ke mně po sedmé hodině, zrovna byl celodenní pařák ideální na opékání, grilování. Provedl jsem je renovovaným domem, a pak jsme usedli pod pergolu do stínu. Ujal jsem se grilování masa a zároveň otevřel speciální slámové víno. Mladá Žanetka si jen usrkla vínka a dodala „bože to je sladké jako karamel, Stando, co je to za druh vína?“ Začal jsem se usmívat a odpověděl jí, že je to ledové slámové víno. Během hodiny padly dvě půllitrové láhve. K tomu grilovanému kuřeti se hodilo na sto procent.

Pak jsem otevřel Key rum a Kofolu a v deset jsme měli všichni nakoupíno. Přesunuli jsme se ke mně do domu. Holky si sedly vedle mě a začaly neskutečné orgie. Žanetka na sobě měla červenou krátkou mini sukni, stáhla si červená tanga kalhotky, roztáhla si nohy od sebe a seděla připravená na sedačce. Adéla na sobě měla bílé šaty a bílé kalhotky a ty letěly hned dolů, sedla si hned vedle své dcery. No a já si svlékl slipy, klekl si vedle nich a začal jim honit jejich lesklé lasturky. Do každé jsem zajel prostředníčkem a prsteníčkem, nahmatal G-bod a netrvalo mi ani pět minut a holkám jsem přivodil takový orgasmus, že stříkaly jako zahradní hadice. Tekly obě dvě úplně stejně. Bylo vidět, že Žanetka je Adélky skutečně dcera. To se nezapřelo.

akt

Potom jsem si je obrátil, koleny se opřely o sedačku, přidržovaly se jí rukama a začal je šoustat do jejich roztažených kundiček. Po pár minutách se mě Žanetka zeptala, zda bych jí nemohl zajet ptákem do zadku. Samozřejmě jsem souhlasil. Přinesl jsem panenský olivový olej, nakapal si hodně do ruky a na laskavce, přiložil jsem žalud k její těsné škvírce a jedním vklouznutím do ní zajel. Uf, ta byla ale těsná. Žanetka se celá rozklepala a když to viděla její maminka, mlsně na mě koukla, a že i ona má ráda anální sex. Znovu jsem si nalil olej do ruky, protřel jí zadek, strčil do ní jeden prsten, trochu ji projel a zanedlouho jsem vystřídal její božský análek.

Holkám se to tak moc líbilo, že u toho řvaly jako pominuté. Takhle jsem je střídal asi hodinu, do té doby, než to na mě přišlo. Holky si klekly na zem a já jim celou tu dávku nastříkal do pusy a na rozdováděná prsa. Bože to byl krásný pohled na roztomilé usměvavé blondýnky. K ránu jsme si to ještě jednou zopakovaly a ten den holky přespaly u mě doma. Další den, to už byl poslední, jsme zajeli do Jindřichova Hradce a strávili celý den na venkovním koupališti. Samozřejmě za mnou holky zase večer přišly a užívaly jsme si ve sprše.

Poslední den byl divný. Kolem desáté ranní musely opustit apartmá pokoje, a to loučení bylo fakt smutné. Obě dvě se mi pověsily na ramena, a že se jim z Třeboně vůbec nechce. Prý ať za nimi přijedu do Krkonoš. Souhlasil jsem a za čtrnáct dní za nimi dorazím. Bože, jak já se za nimi těším.

Ještě se Vás na závěr zeptám, líbí se Vám moje erotické příběhy?

A už jste někdy navštívili PORN WOMEN SEX CHAT webstránky?

Na shledanou, čtenáři mých erotických povídek. Rsk.

Jak bude reklama vypadat?